Աշխատանքային էթիկայի կանոններ

Աշխատանքային էթիկայի կարևոր 5 կանոններ

  • Կարգապահություն — Շատ կարևոր աշխատանքային միջավայրում լինել կարգապահ և աշխատասեր, քանի որ կարգապահությունը աշխատանքային էթիկայի ամենակարևոր կանոններից մեկն է և որին անպայման պետք է հետևել։
  • Լինել զուսպ — Զուսպ լինելը նույնպես շատ կարևոր է, նախ նրա համար, որ քեզ վերաբերվեն շատ հարգալից և բարեհամբյուր և հետո, որ դու քո աշխատակիցների մոտ շատ դրական ազդեծություն թողնես քո պահվածքով։
  • Լինել օրինակելի — անհիմն պատճառներով չբացակայել աշխատավայրից, բացակայելիս տեղեկացնել՝ նշելով հարգելի պատճառը և լինել օրինակ մյուս աշխատակիցների համար
  • Լինել հարգալից — Ցանկացած իրավիճակում հաղորդակցվելիս դրսևորել հարգալից պահվածք և օգտագործել հարգալից խոսելաոճ՝ բացառելով վիրավորանքի և ֆիզիկական և հոգեբանական որևէ ոտնձգություն:
  • Լինել բարեհամբյուր — Դրսևորել հարգալից վերաբերմունք ցանկացած անձի նկատմամբ՝ անկախ ազգային, կրոնական, սեռական պատկանելությունից և այլ առանձնահատկություններից:

Оставьте комментарий