Իմ ուսումնական ամառը

Ես իմ ամառային արձակուրդները անցկացրել եմ Մարմարա ծովի ափին։ Մենք՝ ընտանիքով, մեկնեցինք ծովափ։Այնտեղ մնացինք մեկ ամիս։ Ես շատ լավ ժամանակ անցկացրեցի։ Մենք բնակվում էինք մեր ընկերների առանձնատանը, որը գտնվում էր Մարմարա ծովի ափին։

Այն շատ մեծ էր , նրանք ունեին լողավազա, որտեղ ես և քույրս շատ էինք սիրում լողալ։

Այնտեղ ես ձեռք բերեցի նոր ընկերներ և շատ սիրեցի նրանց։ Ամեն օր մենք միասին գնում էինք ծովափ, լողում էին, խաղում ավազներով, իսկ երեկոյան զբոսնում էինք ծովափին։

Երբ վերադարձանք , ես հասկացա , որ շատ եմ ընտելացել նրնց և չէի ցանկանում հեռանալ նրանցից։

 

Запись опубликована в рубрике 2017-2018 Ուս․տարի. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Добавить комментарий

